Tuesday, September 29, 2015

2015 Eidul Adha

Alhamdulillah, Hari Raya Eidul Adha 2015 kami beraya di Kelana Jaya. Dapat la cuti selama 4 hari. Masa yang ada dimanfaatkan sepenuhnya untuk keluarga tersayang. Tapi jerebu yang agak teruk, membataskan pergerakan.

24 September 2015

Kami sekeluarga sembahyang raya di Masjid Al-Hidayah Kelana Jaya, dan bergotong royong melapah daging korban untuk 11 ekor lembu. Sumayyah pun turut sama menolong, tolong tengok dan bermain bersama rakan-rakan sebaya nyer. Disebelah petangnya kami ke Ukay Perdana menziarahi keluarga opah saudara (opah usu) yang meninggal dunia pada hari yang sama.

 

25 September 2015

Kami ke AEON Bukit Tinggi, Klang, menemani isteri membeli hadiah hari lahirnya yang ke 31. Alhamdulillah dapat la sesuatu yang dikehendaki olehnya. Kemudian, kami ke Kg Pendamar, Pandamaran....ziarah Kak Yong (sepupu) dan keluarganya. Hampir 5 tahun tidak datang ke rumahnya. Alhamdulillah sampai juga bawa anak dan isteri.

26 September 2015

Kami sekeluarga ke The Curve bawa sumayyah jalan2, survey2 Kidzania, insyaAllah tunggu sumayyah sikit, baru masuk. Selepas tue bawa sumayyah main kereta control, sumayyah duduk dalam kete, abahnya tolong control kan. Moment yang paling seronok, mencuit hati melihat gelagat sumayyah seronok bermain. gembira sungguh hati ini. 

Kemudian, kami sekeluarga ke Medan Selera Damansara Damai, celebrate hari lahir sumayyah. Dapat la makan Burger Larva.


30 September 2015

Sumayyah akan buat rawatan MRI untuk check lilitan kepala sumayyah yang membesar secara mendadak. Agar anakku sumayyah selamat dan tiada kesan sampingan pada sumayyah. Abah sayang sumayyah. Abah sayang mama sumayyah. 

Ya Allah lindungilah keluarga ku ini. 

No comments: